Jak zamówić usługi na jakispadek.pl – krok po kroku – opis szczegółowy

1. Sprawdź jaki zakres informacji jest interesujący i potrzebny – pełny spis usług dostępny jest na jakispadek.pl/sklep
2. Jeżeli nie wiesz jaki zakres informacji jest Ci niezbędny – napisz do nas lub zadzwoń na numer telefonu (kierunkowy dla osób zza granicy +48 lub 0048) 793 023 535 lub napisz na info@jakispadek.pl lub WhatsApp (kierunkowy dla osób zza granicy +48 lub 0048) 793 023 535
3. Zapoznaj się z danym zakresem usług – przy każdej usłudze podany jest zakres informacji, czas realizacji oraz cena
4. Dodaj interesującą informację do koszyka
5. Jeśli chcesz dodać inną informację do koszyka – zamknij okno koszykowe i dodaj nową pozycję do koszyka, a jeśli chcesz przystąpić do zakupu, kliknij „przejdź do płatności”
6. Wypełnij dane rozliczeniowe – dane osoby zamawiającej. Pola z gwiazdką muszą być wypełnione.
7. Jeśli potrzebujesz faktury na firmę, zaznacz „dane do faktury na firmę”
8. Wypełnij dane osoby sprawdzanej. Do realizacji potrzebny jest numer PESEL, jeśli go nie posiadasz, do koszyka dodaj zamówienie na ustalenie numeru PESEL a następnie wróć do wypełnienia zamówienia
9. W Polu PESEL wpisz numer PESEL, a jeśli go nie masz, wpisz dane typu data urodzenia, data zgonu, imiona rodziców osoby
10. Zaznacz zgody:
– Zapoznałem się z Regulaminem (dostępna tutaj) i Polityką Prywatności (dostępne tutaj)
– Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia
11. W ramce TWOJE ZAMÓWIENIE obok lub poniżej (w zależności od tego, czy korzystasz z komputera, telefonu czy tableta) przedstawione jest podsumowanie do płatności. W niej jest spis zamówionych produktów, można w tym miejscu wybrać, czy chce się zamówić raport w wersji elektronicznej, czy też oprócz wysyłki raportu mamy wysłać na adres wydrukowana wersję zamówienia umowy, którą również będziemy potrzebować.
12. Wybierz sposób płatności. Fakturę za płatność otrzymasz, jak tylko środki zostaną zaksięgowane u nas na koncie bankowym.
13. Zaznacz Przeczytałem/am i akceptuję warunki i zasady * – dostępne są po kliknięciu na napis warunki i zasady (również tutaj)
13. Kliknij złóż zamówienie
14. Na wskazany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz załącznik – formularz zamówienia i umowy w pdf – należy go wydrukować, wypełnić, podpisać i przesłać do nas skanem lub zdjęciem na info@jakispadek.pl lub sms/WhatsApp (kierunkowy dla osób zza granicy +48 lub 0048) 793 023 535. Po przesłaniu skanu lub zdjęcia ruszamy z realizacją, a na dosłanie wersji papierowej Pocztą Polską masz aż 30 dni.
Wzór zamówienia/umowy do pobrania i zapoznania znajduje się poniżej – cennik może ulec zmianie. Po dokonanym zamówieniu online zamówienie/umowa będzie już przez nas podpisana.
15. Dlaczego pomimo zamówienia online wymagamy wersji podpisanej fizycznie? Ponieważ ustawa o usługach detektywistycznych nakazuje nam uzyskanie takiej wersji papierowej od zamawiającego. Jest to pomysł ustawodawcy, nie nasz. Ustawa nie zmieniła się od 1997 r. i nie jest dostosowana do dzisiejszych realiów, jednak nasza firma stara się ułatwić zamówienia jak tylko się da.
16. Realizujemy zamówienie. Po realizacji otrzymasz potwierdzenie na e-mail oraz sms. Jeśli zamówienie wymaga dopłaty, zgodnie z warunkiem zamówienia, również poinformujemy o tym przez e-mail oraz sms.
17. Na wskazany adres e-mail otrzymasz zahasłowany raport. Hasło otrzymasz w sms.

Masz pytania?
Zadzwoń
793 023 535
kierunkowy na Polskę
+48 lub 0048
